finaly


amani battle bear


mera patch ändringar

Feral
  • Ferocious Bite now scales from 32.7% of AP with 3 combo points, up from 23.27%. (Tooltip fix)
  • Savage Defense now only procs from non-periodic critical strikes.
  • Stampede now also causes Ravage to not have a positioning requirement.

Restoration
  • Nature's Swiftness now increases the amount healed by 50% if the spell is a healing spell.

Balance
  • Cyclone now lasts 6 sec, up from 5 sec.
  • Starfall - Shapeshifting into an animal form or mounting cancels the effect. Any effect which causes you to lose control of your character will suppress the starfall effect.
  • Starlight Wrath now Reduces the cast time of your Wrath and Starfire spells by 0.15/0.25 sec, up from 0.1/0.2 sec.

finaly 80

ding 80 med min lille prälle idag:D längtat..men kan säga att jag trode det skulle gå trögare dom där sista %, fast hade jens som gjorde 2 grupp q med mig:D i morgon e det def 81 kanske även 82 om jag orkar:S ska ringa och kolla om man inte ska ut och träffa fisen igen och ta ut henne på en promenad:)




sen blev det även en grim batol som heal och bara 2 wipes:D

.


hehe


Al´Akir



enjoi..och om ni inte fattar så mycket så säg till^^





vi är såå glada att vi har en Tank som vet..ömm..vad den håller på med..

mount mount mount

för ett par dagar sedan så kom dom ut med att dom kommer att släppa ett till mount som kommer kunna köpas i blizzstore.. när vet jag tyvär inte än


here u have it^^ cute ya?

note 22.mars

Sitter just nu på MMO-C och kollar in patch ändringarna från igår..och jag säger bara OMG...

vi börjar med...
Dom kommer att sänka priset allt som går att köpas med justice/honnor points med 50%..
Rätt skönt tbh.. kanske bäst då när dom släpper patchen så kommer det endå mycket bättre geer..rätt skönt för mig som ennu har en offspec att geera. kommer man änstligen att få till settbonusen på Kitty innan den ändras..(eller inte)

Man kommer kunna köpa Maelstrom crystal nu för honnor/justce points.
ÄNTLIGEN all i say..


denna gång hade vi en sådan tur att dom inte ändrade något på oss drudisar(weippi)
Även om jag hade sett att dom hade gjort om starsuge nerfen så den blev..ja mindre..


talent treee

sååå igår blev jag /w från en annan druid från HD( Ra´s 1 tru and only rival..) som påpeka att jag tydligen hade specat HEElt fel för att vara boomi..blev en aning lack och sa åt henne att jag specar som jag vill och thats it..efter att ha frågat henne vad hennes raid damadge/dps normalt låg på så fick jag tydligen inga svar något mer..pinsamt för henne..Men det jag däremot inte sa var attt hon påminde mig att jag inte bytt min spec för att passa catas alla ändringar..kan ju inte ge dom den fördelen och vinsten... så här kommer då min egna fina sec/glypfning innan och efter.

innan


Efter



Som ni ser har jag lagt till till varav en ger mig extra skada till min moonfire, och även en är mina trents och svampar ger slowefects på marekn efter dom "dött"..väldrigt bra att ha på både neffi och magmaw^^
sedan bör jag ut 2 glypfs för att få mera skada på min insectswarm och moonfire^^

för att klargöra så har jag haft specen sedan Innan Cata och har inte brytt mig om att fylla den sista "rutan" då jag inte anser den nödvändig..
Då jag behöver min typhoon för en massa^^ och dom andra 2 ..bara onödigt tjafs att lägga pengar på.

för att veta mer om min spec och varför jag byggt den som jag gjort skriv gärna en rad^^

Apply now..

We want YOU


se jens..där är din arms plats..ledig än..sök sök sök..

and all you funnie ppl out there..apply now.. http://redarmyagga.guildlaunch.com

11-12/10 and 10-12/25


and ofc..for all wowers out there

I, the Bear Tank, do hereby promise the following;

I will place my big bear butt between you and the enemy.

I will take upon my face the blows that our enemies seek to deliver. 

I shall normally be the first to pull, but will not be too proud to use crowd control.

I shall attempt to stand still so that the melee may get well and truly stuck in, for the greater glory of the damage meters.

I shall strive to drag the mobs into a small cluster within line of sight of the ranged DPS, so that the AoE can be bountiful for the greater glory of the damage meters.

I shall watch the placement of both the melee players AND the pets, that they may ALSO be within range and line of sight of the healers, and if not I shall move my butt accordingly.

I shall move my bear butt if we be standing in the fire, mon. And I’ll move far enough that the melee is out of it, too.

I shall watch the party, and if the enemy ignores me because one of the party looks tasty, I shall target him and taunt him and make him my bitch, because he has greatly displeased me.

I shall use my Demoralyzing Roar at will, that the enemy be made worthless and weak.

I shall use Feral Faerie Fire frequently, for in truth it is good to “light them up”.

I shall change my viewpoint often to watch the enemy AND the party both before AND behind me, because those who wish to survive the deep shit learn to “check their six.”

I shall Glyph for Maul, and revel in the destruction it causes.

I shall Glyph for Frenzied Regeneration, that the efforts of the healers be made bountiful when it matters the most.

I shall remember that Survival Instincts should be used before Frenzied Regeneration to really pack on the pounds, for normal bear butt plus bigger imaginary bear butt equals more powerfully regenerated massive bear butt.

I shall remember that my job is not to be highest on the damage meters, but instead to keep the enemies’ attention on me and only on me, to survive the attention, and to allow the rest of the party to deal massive amounts of damage without being bothered by pesky mobs in the face.

I shall endeavor to learn the capabilities of the enemy, for what we don’t know CAN kill us.

I shall use marks when the enemy can be a threat to the party, I will carefully note which of the enemy are the most dangerous threats to the party, and I will mark them for death first. 

When in doubt, we shall kill the casters first, for they are squishy and taste good with ketchup.

Above all else, I shall remember that I am but one member of a team, and that no one member of the team contributes more to the success of the team than any other…

That if we succeed, it’s because the DPS and healers kicked ass…

If someone dies, it was my fault…

And that if there is a wipe, I shall not bitch about repair bills, for praise Blizzard we can tank without wearing plate.


vår..

Idag vill jag ha vår..fast ja..11 + är ett bra steg på vägen.

hittade en underbar jumpsuite på hm som bara inhandlas till våren/sommare:D även 2 skar snygga skor på nelly^^ sen får man inte glömma accosarerna^^ .. sen så är det dax att börja sola lite..har märkt på angi att..ja..det behövs från min sida^^ så blir man snyggt brun och fitt till sommaren då man ska börja gymma så fort jens blivit frisk:)



finally



wippii-...10.000 fiskar fiskade^^

lvl och bear

min fina lvling av priesten fortsätter, jan är inte den snabbaste  lvlaren men det får fram.. så idag hoppas jag på att ta 78 idag..hehe.. fram tills des får ni njuta av lite bear info^^





Single target
  1. Mangle, always use that ability on cooldown/proc
  2. Lacerate, one stack only to get the Lacerate dot up (+20% damage on Maul and allows berserk procs)
  3. Thrash
  4. Pulverize buff, ONLY use Pulverize with 3 stacks of Lacerate AND if the Pulverize buff is not up/running out
  5. Lacerate
The priorities ignore Maul which is still off-GCD, so if rage is not an issue it is recommended to just spam Maul while following the above.

Ever since patch 4.0, our Berserk talent allows Lacerate ticks to reset the cooldown of Mangle. What this means is that you will use Mangle more often than every 6 sec. Once Mangle is on cooldown, make sure you have at least one stack of Lacerate dot up on your target, in order to get the 30% damage buff on Maul as well as allowing the Berserk talent to proc (free Mangle). Your next priority is Thrash, because of its good scaling Thrash comes up surprisingly high on the priority list. After using Thrash, check the duration left on the Pulverize buff (+9% crit) preferably with the help of an add-on. If the Pulverize buff is running out or isn’t up AND you have three stacks of Lacerate dot up then you should use Pulverize. Otherwise, use Lacerate as filler. With Cataclysm’s new dot queuing system, you won’t lose any tick of your Lacerate dot even if you spam Lacerate.

These are the standard priorities at level 85, but you need to understand that they are dynamic. They will change depending on your attack power mostly. Because of Vengeance, our attack power can vary a lot during boss fights; you can easily go from 10000 AP to 35000 AP in a matter of seconds.

In low-rage situations avoid using Maul on cooldown (30 rage) and if you need even more rage forget about Thrash (25 rage) and use Lacerate instead even if you already have 3 stacks. In extremely-low rage situations (under 15) or if you’re not in melee range, use Faerie Fire (Feral).
 
About Berserk, our 3 minute cooldown: try to use it right after refreshing the Pulverize buff as well as the timer of Lacerate stack in order to spam Mangle for the whole duration without losing too much on Pulverize/Lacerate stack uptime. If you do it right, you can ignore everything else when Berserk is up and just spam Mangle and Maul.


Multi Target

The multi target priorities are pretty straight forward:
  1. Thrash
  2. Swipe
  3. Mangle + Lacerate on every possible target
Keep both Thrash and Swipe on cooldown. Then use Mangle and Lacerate as much as you can on every possible target. Use and abuse of your Tab key. Thrash has the highest priority and will always be better than Swipe damage and threat wise. Actually, even the initial hit of Thrash alone hits for more than Swipe. That being said Swipe only costs 15 rage so it is a good alternative if you’re too low on rage. For the same reason, these priorities ignore Maul which you should use as soon as it's up providing you have the rage to do it.


Stat priorities

As you can probably imagine, Stamina is still a very good stat for us, and it now is even better since the more you have the better you Savage Defense shields will be thanks to the new threat mechanic, Vengeance. You will get around 1.3 more attack power per point of stamina with a fully-stacked Vengeance (with all raid buffs). To put things into perspective, one blue stamina gem (+60 stamina) gives your Savage Defense shields an increase of around 27 on the amount absorbed in an optimal scenario.

Agility is a good all-around stat since it increases threat, avoidance, damage, etc… pretty much everything. Your Savage Defense shields absorb more damage the more agility you have. Generally speaking you want to use agility dps-oriented items in your neck/ring/cloak slots. You will get almost as much dodge as a strength tank-oriented item (more if you take reforging into account) and you will also get a lot more crit and attack power if you go with the agility item which increases both the uptime of your Savage Defense shields and the amount absorbed by them. Obviously do not use subpar items only to avoid strength items (i.e. do not equip a 333 agility ring over a 346 strength tanking ring).

Also worth mentioning is that you cannot miss Growl anymore, it will always hit. Likewise you cannot miss Skull Bash. While it seems like a bug, right now even if you do miss your Skull Bash, the interrupt part of it will still happen. EDIT: The bug that made Skull Bash unable to miss has now been fixed (5/01). Taking all of that into account, hit and expertise are not as appealing as they could be. Especially with threat becoming a non-issue once Vengeance starts stacking up. Hit and Expertise also increases the chance for you to proc Savage Defense shields on yellow attacks (see two-roll system), simply because if you don’t hit you won’t crit. Expertise rating under the soft cap ranks a lot higher than hit rating though, simply because it reduces both parry and dodge chances (twice as good as hit under the dodge cap).

That being said, with the recent nerfs to our Savage Defense shields (4.0.3a), mastery is not as good as it used to be on the beta (70% of AP and could proc from dot crits). With only 50% chance to proc from a direct attack crit and considering a druid has around 30-40% critical chance (with Pulverize on), the uptime on the Savage Defense shields is not exactly high and very RNG-dependant. Therefore our best survival "green" stat is dodge rating. Dodging an attack also indirectly increases the chance you will get a Savage Defense shield on the next incoming attack because you will then have more time to get a critical strike. Critical strike rating is about as good as mastery rating, it simply increases the chance to get a Savage Defense shield (outside of the obvious threat/dps increase).


Addons


Essential Addons:
  • Buff/Debuff Tracker: In order to track Pulverize uptime, Savage Roar’s duration… or the duration of any important buff/debuff I recommend Tellmewhen. While there are other alternatives, Tellmewhen is an easy-to-use add-on and does its job well, not more than needed. You can basically create an icon for any buff/debuff and place it wherever you want on your screen. Most of the buffs/debuffs class are preset to save you some time. Alternatives: PowerAuras, Needtoknow…
  • Omen: I don’t think I need to introduce this one. Usefull to know where you are on the threat meter
  • Player frames: Don’t leave your player frame in the top left corner for the love of god (Pitbull/SuF/…)


General Tips


Cooldown staggering: Avoid using all your cooldowns at the same time, their effectiveness will be reduced since damage reductions are multiplicative. For example if you use Survival Instincts at the same time as Barkskin, you will take 1-(0.5*0.8) or 60% less damage instead of 70% if it was additive.

Enrage Macro: “/cancelaura Enrage /cast Enrage” - Simple Macro that cancels the Enrage buff that increases damage taken by 10% when you use it, you will lose a bit of rage, but you won’t even notice it. Remember that you have to use the macro twice to remove the buff.



enjoy och lycka till med er spec:)

Neffi



Nefarian Tactics Basics:
The Nefarian tactics combine 2 main factors to overcome.

1. Positioning:
This encounter is VERY unforgiving to anyone accidentally standing where they shouldn't be.

2. Add handling:
Nefarian will raise from the dead and animate various adds threw this 2 phases fight. In the first phase he will actually resurrect Onyxia, and a bunch of Animated Warrior adds that can not be killed (read below). In the seconds phase we will animate Chromatic Prototype adds, and in the final phase all the warriors will raise again while you DPS Nefarian himself.

Also, since this IS the last encounter of blackwing descent, he does hit like a truck.
Back to Top Nefarian main abilities:
Tail Swipe:
Both Nefarian and Onyxia have powerful tail swipe attack that does high damage and stuns enemies behind them for 2 seconds.

Cleave:
Both Nefarian and Onyxia have Cleave attack that do damage to the Tank and anyone near him

Breath attack:
Both Nefarian and Onyxia have a cone shape breathe attack in front of them, that also animates the warrior adds for a fixed time (until they run out of energy).

Children of Deathwing:
If Nefarian and Onyxia stand closer then 60 yard apart they both gain a 100% damage buff.

Animated Warrior Adds:
These adds have very big health pools, so don't bother DPSing them down. They will only live until their "energy" runs out, and will resurrect threw the flame breath of Nefarian of Onyxia, and threw the flames on the floor in phase 3.
They grow in damage and power when you hit them, so they can't really be tanked.
They can be CCed though.

Prototype Adds:
Simple tank and spank adds. They do nasty novas that can (and should) be interrupted.
Back to Top
Nefarian Tactics step by step:
Nefarian Tactics step 1:
Phase one starts when you jump down into the room. Onyxia will start attacking you right away, so be quick and pull Onyxia ASAP.
Position her so that she faces the wall. On her left should be a huge pillar, and to her right position the melee.
Nefarian will not engage the fight at first, but instead start animating warrior adds one by one.

Nefarian Tactics step 2:
When an animated warrior add spawns, have a player kite him in the room/ CC him until he's safely runs out of energy in a predetermined spot near one of the walls, so that Onyxia and Nefarian won't hit them with their breath attacks.
Be careful of her tail swipe attack when you kite!

Nefarian Tactics step 3:
When the lightning orbs around her overload and animated they are about to blast, have the ranged quickly hide behind a pillar, and the melee get inside her "body" to avoid the damage, then get back to your place.

Nefarian Tactics step 4:
After Animating 6 warriors Nefarian will land. You should hopefully be done with Onyxia or have her near death.

Nefarian Tactics step 5:
When Nefarian lands quickly tank him in the opposite side of the room, to make sure Onyxia and him are more then 60 yards apart. Again, his flame breath should target the walls of the room and not the middle, or all the adds will rise again.

Nefarian Tactics step 6:
Onyxia dies, phase 2 starts

Nefarian Tactics step 7:
Nefarian fills the room with Lava. The raid splits into 3 groups and swins inside the lava (OUTCH!) to the pillars, and get up there to fight the Chromatic Prototype adds.

Nefarian Tactics step 8:
When prototypes start casting nova interrupt them if possible.

Nefarian Tactics step 9:
Nefarian will occasionally do raid wide damage, healers be prepared for some hard AOE healing.

Nefarian Tactics step 10:
When all prototypes die or 3 minutes have passes, phase 2 ends.

Nefarian Tactics step 11:
Phase 3 starts, the Lava goes down, and Nefarian lands.

Nefarian Tactics step 12:
Position Nefarian again facing the wall, because his flame breath can still resurrect the animated warrior adds you killed in phase 1.

Nefarian Tactics step 13:
When Shadowy Blaze appears on the floor, player should run away from it and be careful not to touch it.

Nefarian Tactics step 14:
Eventually the fire will raise the warriors back to life. Assign players to keep kiting them. If you're not quick enough to kill Nefarian, the adds will grow so much in power they will start one shoting players.

Nefarian Tactics step 15:
Pop all DPS cooldowns and kill him,


video och loot^^

Igår var det raid som vanligt och var inge spec mer än att vi smågnaga på Nefarian på 25 man, kan nog räkna med att det blir han ikväll med:).
men känns skönt för igår fick jag mina bracers för Bommi.. Sista jag behövde för Cata Epic så har man det med^^ Sen får vi inte glömma att jag fick min Hit ring till Kitty med så komemr närmare och närmare full epic där med:) ska bli såå skönt för jag hoppas massa att vi inte göra Nefarian idag:p för då får jag min hit Back för points med till kitty^^ efter det kommer det bara vara wrists kvar men dom kan jag köra på pvp tills dom droppar^^ hehe...
men mitt geer börjar likna nått nu  i allfall^^

2 x film





wow för flöjt..



Nu finns det att köpa Wows låtar för orkester/solo tillsammans med cd..
OMG..kostar drygt 120 kr per bok.

Cat

Wath can i say... MMo owns^^ satt igår och idag en liten stund och läste på lite extra om catform, för ja..jag vet ju inte nog bara^^ men tänkte dela med mig lite här är lite småplocks info från MMO.

Rotation^^

  • If you're not in melee range, use Feral Charge
  • If you got 26 or less energy and Berserk isn't up, use Tiger's Fury
  • Use Mangle if there's 4 or less seconds left on the 4T11 buff
  • Keep up Faerie Fire
  • Use Mangle if the bleed debuff is about to fall off. (can skip if you have a bear, arms warrior or subtlety rogue in the group)
  • Use Ravage if Stampede is about to run out
  • Use Berserk if there's more than 15 sec cd on Tiger's Fury and your energy is 1second from being energy capped (80-90).
  • Use Ferocious Bite if the boss is below 25% health, Rip is about to fall off and you have 1 or more combo points.
  • Use Ferocious Bite if the boss is below 25% health, you have a Rip on the target and you have 5 combo points.
  • Use Rip if you have 5 combo points, Rip has less than 2 seconds left or is not on the target.
  • Use Rake if Rake has less than 9 seconds left and you have Tiger's Fury.
  • Use Rake if Rake has less than 3 seconds left or is not on the target.
  • Use Shred if you have Clearcasting.
  • Use Savage Roar if you have 1 or more combo points and SR is about to fall off or isn't on you yet.
  • Use Savage Roar if you have 5 combo points, Rip has 12 or less seconds left and SR and Rip will expire 3 or less seconds from each other.
  • Use Shred if you can use it to extend Rip duration with glyph of shred.
  • Use Shred if you have less than 5 combo points, rip and rake aren't about to drop and you either got more than 70 energy, or you got berserk and more than 35 energy, or Tiger's Fury is coming off cooldown within 3 seconds.
  • Use Shred if you have 0 combo points and there's less than 2 seconds left on Savage Roar or Rake.
  • Use Shred if there's no Rip on the target
  • Use Shred if you're 1 second away from getting energy capped.


Abilitys


Auto Attack
Formerly the biggest part of our DPS (up to 40%), this is now (with savage roar kept up 100% of the time) responsible for only 18% of our damage. Against a mob or boss that's 3 levels higher, will have a 20% chance to be a glancing blow. Glancing blows do 75% of normal damage and are unable to crit. Gets increased by 50% by savage roar, or 55% by glyphed savage roar.

Savage Roar
Finishing move that increases auto attack damage by 50%, or 55% if glyphed. With the Endless Carnage talent, has a 22 second duration at 1 combo point, and 42 second at 5. It automatically takes combo points from any nearby target, even if it's dead. So if you kill a mob and still had combo points left on it, you can switch to the next target, and start with a savage roar that will consume the combo points that were still on the corpse. Savage Roar (if kept up 100% of the time) is responsible for about 6% of your DPS.

Omen of Clarity
Now learned at level 20 by all druid specs, gives every auto attack in cat and bear form a chance to proc Clearcasting, reducing the energy cost of your next damaging feral ability by 100%. Try to use clearcasting for shred as much as possible, since shred is our most expensive attack energy-wise. The proc-chance is 3.5 PPM; with our base attack speed of 1.0, that is 3.5/60 = 5.83% chance to proc.

Fury Swipes
Every auto attack has a 10% chance to proc Fury Swipes, doing 310% of weapon damage. Note that this doesn't mean the weapon damage of your equipped weapon, but rather your paw "weapon". So if your paws hit for 1k, fury swipes will hit for 3.1k. Is not affected by Savage Roar, and has a 3 second cooldown. Is responsible for about 3% of our dps.

Mangle
Primarily used to get the 30% bleed debuff on your opponents, increasing all damage done by rip, rake and shred. Can be used for combo points as well if you are unable to get behind the boss/mob. If you got an arms warrior, feral tank, or subtlety rogue in the raid, you probably will never have to use this. Mangle itself is responsible for about 1%of our dps, however the mangle debuff (if kept on the target 100% of the time) is responsible for about 17% of our dps.

Rip
Your primary damage ability, responsible for over 30% of your total damage. Gets 30% more damage from the mangle debuff, 15% more damage from glyph of rip, and is directly affected by both mastery and agility. Ticks every 2 seconds, for 16 seconds (8 ticks), which can be increased by 6 seconds (3 ticks) through glyph of shred. Below 25% health, ferocious bite will refresh the duration of rip to 16 seconds. If you reapply Rip when there's 2 or less seconds remaining on the current Rip (1 tick), the new Rip will have 2 seconds added to it.

Rake
Like rip, rake has gotten a big buff in 4.0 due to mastery, and agility giving 2 ap. Now responsible for over 20% of your damage. If you reapply Rake when there's 3 or less seconds remaining on the current Rake (1 tick), the new Rake will have 3 seconds added to it.

Shred
Your primary combo point generating ability. Requires you to be behind the target. Base damage is slightly lower than mangle, but it gets 30% more damage from the mangle debuff, and 20% more damage if the target is bleeding. Will extend the duration of rip with glyph of shred. Responsible for about 20% of our dps, if the target has the mangle debuff and is bleeding 100% of the time.

Ferocious Bite
Your main combo point dump. Has about double the damage per energy as shred. Will take up to double it's normal energy cost to double it's damage done. Only use it when you can guarantee you will be back at 5 combo points when rip runs out. Below 25% health this ability will refresh the duration of rip to 16 seconds. Responsible for about 5% of our dps. With the buff to Shred damage in 4.0.6, this will no longer be worth using above 25% health; just spam more shreds to get rid of energy instead.

Feral Charge
Used to cover distance to your target quickly. You will land behind your target, facing it. With stampede, allows the use of 1 free ravage that will disregard position and stealth for 10 seconds after the charge. It's good to open with a charge, get buffs/debuffs going, then ravage just before stampede runs out. If used on cooldown, can be up to a 4% dps increase, minus 1% per second not in melee range.

Faerie Fire
Reduces the armor of your target by 12% for everyone for 5 minutes. Doesn't cost any energy, so just use it while you are charging to the target. On the beta this is only 40 seconds duration, it's likely the 5 minutes is a bug.

Tiger's Fury
Increases all damage done by 15% and your max energy by 20 for 6 seconds, and increases your current energy by 80. After the 6 seconds, 20 energy will be taken away again. 30 second cooldown. Can be glyphed to 27 second cooldown. If you rip or rake while this buff is active, the rip or rake will get the +15% damage for its full duration. It's fairly easy to have every second rake get this buff.

Berserk
Decreases the energy cost of all your abilities by 50% for 15 seconds, 3 minutes cooldown. Duration can be increased by 5 seconds through a glyph. The extra energy consumed by ferocious bite does not get reduced by 50%. Best used when you have a nearly full energy bar, so you can use all that energy on the cheap abilities.

Swipe
Your main (and only) aoe damage move. Has gotten a big nerf in 4.0, is now only worth using when there's 7 or more targets that will get hit by it (see below).

Cower
Has been buffed in 4.0 to reduce your total threat by 10%, for a cost of 20 energy. 10 second cooldown. Use it whenever you're getting close to the tank in threat. Is of course more effective later in the fight, as you have more threat then.

Claw
Mangle replaces Claw in every way, so you can safely remove claw from your action bars if you're specced feral.



Och nu blir det en bild från horde Cat form innan dom fixa till dom^^


inte såå snygg.....


slö dag>.<

igår vart det raid..och fick äntligen min andra epic trinket för Cat.. nu saknas bara 3 delar^^ får backen nästa vecka och sen har jag bara skor/wrist kvar.. och det är tyvär bossdrop så får hoppas inga main vill ha dom^^.. sååå glad att mitt geer äntligen börjar lösa sig.. så nu får jag hoppas att kiee(en annan boomi) komer tillbaka så jag kan börja katta mig lite^^ är grymt pepp på att få raida som i både Cat och Bomi spec^^ specen är helt klar och ska bara få in lite mera hit så hiiiiwii.. längtar^^ Nepp nu ska jag städa och sen blir det läsa läsa läsa^^ vill man vara bäst så får man ligga i..


OOO btw^^ lisa ska börga plugga HA...

jag och angi.

bild från lördags när jag och angi var ut och lekte^^


(titta jag kan me se normal ut)

how its supose to be

tänkte vara massa snäll just nu och sitter och hjälper någr ai guildens alt med hc´s, kom då på idén att med 4 delar saknandes och inga ench träna lite på min Cat form spec^^ så känner bara att jag måste skryta lite med att det går grymt bra..vist kan säga att om jag skulle bli inkastad i en raid skulle jag inte en aning om vad jag skulle göra men fick ut 14 k dps på single target men stolt att jag lyckas med det utan att ha tränat på bummie innan..



så ska vi då ha i minne att jag saknar skor, trinket, back och wrists och inget är ench gemmat men inte ench^^
tycker jag gjorde ett bra jobb:).. ska jaga mina sista delar nu och sen läsa lite mer  om kissekatte specen^^


Bulle^^

bulle bulle bulle^^ baka baka bulle^^


forum forum...

Har man setat här och spenderat nästan 3 timmar för att göra en hemsida åt Northern Lights(guilden är är officer i med min priest). Den ser fortfarande ut som SKIT men måste säga att det artar sig, kvar har jag just nu bara att finslipa "kanterna" dvs att jag ska bättre på färger och ska göra sakertätare och ikoner ska fixas^^
Känner mig lite stolt.. lilla jag dum som en stekpanna som fatta ungeför 10% av allt som stod på admin sidan hehe...hihi här är sidan just nu för er som vill veta http://northernlights.guildlaunch.com.. och nej jag vet den är inte såå snygg men som sagt.. i morgon ska jag leka vidare i någon timme och göra den snyggare.

hihi nepp nu ska jag lvla lite och vara mallig^^

pöss


allt som var är inte som det blir

Folk kommer och går från ditt liv, ibland måste man göra hårda val.. att helt änkelt "lämna det bakom flutna före dig"(typ).. i livet framför dig kommer det alltid att finnas folk som kommer stötta dig och göra ditt liv glatt och trevligt, men lika som dessa kommer, kommer även dom även att gå, du växer ifårn vissa och vissa växer med dig finns även dom som får dig att växa. I livet som kommer finns det prövningar som formar dig och din nära som får dom att växa närmare eller ifrån dig, när du kommer till den biten av livet gäller det att göra ett val, att leva vidare med den som drar dig ner eller att släppa taget, det kan vara svårt men ett måste.
vissa människor tar längre tid att mogna och vissa mognar inte alls medans vissa mognar nästan direkt. Att vara mogen betyder inte att vara gammal nog att ha ett jobb eller att köpa en bil, det handlar om att ta handling för sina misstag att kunna tänka klart, att vara kapabel att acepetera sina egna fel och brister och sedan kunna förlåta annan människa även om det strider mot det man känner, för vänskapens skull, att kunna se sig tillbaka i tiden som gått, vad har denna människa spelat för roll i mitt liv, motspelare, stöttepelare, statist ?? Att sedan blicka fram, vart kommer denna finnas i mitt liv, som ett sänke på min krok eller som grunden som håller mitt hus på plats.
när allt sedan är över och ni antingen går hand i hand igen eller var för sig ställ dig då frågan.
Var det därt det?


jag har fått göra många hårda val i livet och får göra dom än, mitt tipps till er där ute är att tänka igenom inte en och inte två utan tre gånger minst innan ni ger er ut på outforskat vatten med någon ni hållt er kär, ni vet aldrig hur det kan sluta, för valen ni gör idag kommer alltid att finnas kvar.

raid och lykke


 
Sitter just nu och raidar igen för andra dageni rad^^ första downingen av chimeron på 25 man och efter det blev det lite mer farmbossar för alla nya som behöver geer^^ fast jag e ju med i gruppen så mohahah.. dom får typ inget^^ lol men på söndag blir ner Nefarian och om den går ner får vi hoppas på Al´Akir om inte så har i alltid måndag på oss med^^ så hoppas hoppas att jag får följa med och ta lite nytt:) skulle vara såå skönt att få göra det^^ så kanske jag kunde få sköpa min Cat trinket denne veckan;)...
Hmm men medans jag riadar så blir det lugn och skön musik at Lykke liiiii^^


mitt nya chest



mitt chest jag snappa åt mig..
Lite tråkigt att det blev en massa snack och skit för att jag tog det..är ju ett"heal" chest, förstår inte att det skulle behöva blir det... fick höra masa skit om att jag inte behöver spirit..hallå jag byger min hit på spirit och när jag sa det så fick jag bara höra massa" men jag ser att ditt geer är mer eller mindre bygt på spirit" och att"boomkins behöver ju inte mastery" ..Blev bara såå arg att man blir attackerad i både druidchaten..raid chatten och på vanlig /w dom ska egentligen inte bry sig om hur jag bygger mitt geer eller vad jag vinner för geer...för om fury tyckte att jag inte behövde chestet hade han ju sagt ifrån:/.. men blev lite ledsen att det ska bli så mycket skit för det, var på vippen att bara säga upp chestet och ge det till nån annan..orka inte att bli pickad på att behöva försvara mig på det viset:/

Men men..ikväll blir det chimeron och hoppas på några försök på nefarian.. men det skulle jag nog inte tro helt..
^^

messieee raid...

kände för att raida ikväll.. fast måste säga att jag lite ångra det nu;p.. är en massa trials med i raiden så blir en  massa onödiga misstag som sker och vi vet alla vad onödiga misstag blir... jo  wipe..men 4 bossar e nere mer 1 timme kvar och 2 saker har man fått^^

nya offspec byxor från maloriac och chestet från Magmaw^^
men rätt glad att vi faktiskt tog rätt bra med bossar idag så kanske vi får någon progres denna vecka:p


låt mig presentera fia-lotta



detta är då en 4-årig Ardenner sto som jag ska åka och kolla på när jag blivit friskus.
Dom behöver nämligen någon som rider/kör henne regelbundet och enda man kan behövas betala för det är skoning så det borde gå..så nu ska jag kolla om det finns någon chans att mamma/pappa skulle kunna skicka ner min ridutrustning med post lol^^

söt "liten" klump

vår vår vår...

nu längtar såå mycket till våren.


fina långa mångfärgade naglar:D


 min vår kommer vara fyld med vackra läppar i många glada färger:)


ben ben ben..det är min vår det^^ ben och klackar gief^^


sen får man inte glömma smycken... vill ha mycket mera och mäst smycken:)



denna som tidigare inte använt blir min bäbis i vår kan jag säga^^

jahapp det kommer nog blir en bra vår i år.

Patch 4.1

med en kopp te i handen bestämde jag mig nu för att läsa upp lite på om patch 4.1, jag vet att det är ett tag tills den släpps men det kan aldrig vara försent att läsa och lära sig allt.

Det kommer att finnas ny 5-man Hc att spela och wipa runt i.
Zul'Gurub kommer att droppa nytt fint geer och även epic som kommer droppas av Zul´Aman och även de 3 mount dropsen komemr komma tillbaka i nyare snyggare form.

Sedan har ju den underbara Druid noten.

Cyclon funkar nu i 5 sec i stället för 6.
Efflorescence har en ny spell effect
Lifebloom's bloom har blivit nersatt me 20%
Prowl har en ny spellicon
Stampeding Roar's varar nu i 8 sec i stället för 6 och din movement speed har ökats från 40% till 60%
swipes (björn) coldown har tagits ner till 3 sec från 6

Balance:
Starsuge skada har blivit nersatt med 20%
Solar beam svarar bättre när folk rör sig in och ur den

Feral 
(för att jag inte orka översätta mer)

Feral Swiftness now also causes Dash and Stampeding Roar to have a 50/100% chance to instantly remove all movement impairing effects from the affected targets when used.

Restoration

Gift of Nature (passive) also reduces Tranquility's cooldown by 2.5/5 minutes. Efflorescence has been redesigned. It creates a healing zone at the feet of a Swiftmend target, but this healing zone now restores health equal to 4/8/12% of the amount healed by Swiftmend to the three most injured targets within 8 yards, every 1 second for 7 seconds. This periodic effect now also benefits from spell haste, but the individual ticks cannot be critical effects.

Glyphs

Glyph of Rake is now Glyph of Pounce, which increases the range of Pounce by 3 yards.

Det röda är då allt som är Nytt på noten och så fort det komemr något nytt så kommer jag vara här och lägga in det så ni kan se:)


nya skor^^

tänkte jag skulle lägga upp en bild på mina nya fina skor^^
inte så gåbara men dom va ju så fina och har kollat på dom ett bra tag nu så vafan kunde inte bara låta bli:)




bowling.

idag är sista dag i dalarna i dag.
bowling med fina flickorna emma elin och carro blev det och klippning av jolina.

kort kort.

spenderat veckan med dessa 3 och med sara och har varit mycekt behövligt måste jag säga även om jag längtar hem till mitt fina en massa..
har även dragit upp min präst till lvl 70 så snart har jag en 85 på DMF att leka lite med^^
hmm..shoppat har det blivit en aning..3 byxor 4 tröjor och en massa annat..



RSS 2.0