video och loot^^

Igår var det raid som vanligt och var inge spec mer än att vi smågnaga på Nefarian på 25 man, kan nog räkna med att det blir han ikväll med:).
men känns skönt för igår fick jag mina bracers för Bommi.. Sista jag behövde för Cata Epic så har man det med^^ Sen får vi inte glömma att jag fick min Hit ring till Kitty med så komemr närmare och närmare full epic där med:) ska bli såå skönt för jag hoppas massa att vi inte göra Nefarian idag:p för då får jag min hit Back för points med till kitty^^ efter det kommer det bara vara wrists kvar men dom kan jag köra på pvp tills dom droppar^^ hehe...
men mitt geer börjar likna nått nu  i allfall^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0