mitt nya chest



mitt chest jag snappa åt mig..
Lite tråkigt att det blev en massa snack och skit för att jag tog det..är ju ett"heal" chest, förstår inte att det skulle behöva blir det... fick höra masa skit om att jag inte behöver spirit..hallå jag byger min hit på spirit och när jag sa det så fick jag bara höra massa" men jag ser att ditt geer är mer eller mindre bygt på spirit" och att"boomkins behöver ju inte mastery" ..Blev bara såå arg att man blir attackerad i både druidchaten..raid chatten och på vanlig /w dom ska egentligen inte bry sig om hur jag bygger mitt geer eller vad jag vinner för geer...för om fury tyckte att jag inte behövde chestet hade han ju sagt ifrån:/.. men blev lite ledsen att det ska bli så mycket skit för det, var på vippen att bara säga upp chestet och ge det till nån annan..orka inte att bli pickad på att behöva försvara mig på det viset:/

Men men..ikväll blir det chimeron och hoppas på några försök på nefarian.. men det skulle jag nog inte tro helt..
^^

Kommentarer
Postat av: Boomkin/Shinydiamond

Det finns olika sätt att köra sin build på, jag kör lite spirit, men bygger mest på haste>crit och intellect ofc, man behöver inte mastery, då den suger visst men vafan, det kan du reforga, det är ju en bra chest piece :) Men vad jag har läst så ska man vara hit cappad om man ska raida ;>

Btw har du kör BoT, och vad får du upp för dps på trashen där? :)



Om folk whinear om man needar på spirit saker brukar jag referera till min talent som ger mig spirit ;>

2011-03-15 @ 10:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0