forum forum...

Har man setat här och spenderat nästan 3 timmar för att göra en hemsida åt Northern Lights(guilden är är officer i med min priest). Den ser fortfarande ut som SKIT men måste säga att det artar sig, kvar har jag just nu bara att finslipa "kanterna" dvs att jag ska bättre på färger och ska göra sakertätare och ikoner ska fixas^^
Känner mig lite stolt.. lilla jag dum som en stekpanna som fatta ungeför 10% av allt som stod på admin sidan hehe...hihi här är sidan just nu för er som vill veta http://northernlights.guildlaunch.com.. och nej jag vet den är inte såå snygg men som sagt.. i morgon ska jag leka vidare i någon timme och göra den snyggare.

hihi nepp nu ska jag lvla lite och vara mallig^^

pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0