how its supose to be

tänkte vara massa snäll just nu och sitter och hjälper någr ai guildens alt med hc´s, kom då på idén att med 4 delar saknandes och inga ench träna lite på min Cat form spec^^ så känner bara att jag måste skryta lite med att det går grymt bra..vist kan säga att om jag skulle bli inkastad i en raid skulle jag inte en aning om vad jag skulle göra men fick ut 14 k dps på single target men stolt att jag lyckas med det utan att ha tränat på bummie innan..



så ska vi då ha i minne att jag saknar skor, trinket, back och wrists och inget är ench gemmat men inte ench^^
tycker jag gjorde ett bra jobb:).. ska jaga mina sista delar nu och sen läsa lite mer  om kissekatte specen^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0