talent treee

sååå igår blev jag /w från en annan druid från HD( Ra´s 1 tru and only rival..) som påpeka att jag tydligen hade specat HEElt fel för att vara boomi..blev en aning lack och sa åt henne att jag specar som jag vill och thats it..efter att ha frågat henne vad hennes raid damadge/dps normalt låg på så fick jag tydligen inga svar något mer..pinsamt för henne..Men det jag däremot inte sa var attt hon påminde mig att jag inte bytt min spec för att passa catas alla ändringar..kan ju inte ge dom den fördelen och vinsten... så här kommer då min egna fina sec/glypfning innan och efter.

innan


Efter



Som ni ser har jag lagt till till varav en ger mig extra skada till min moonfire, och även en är mina trents och svampar ger slowefects på marekn efter dom "dött"..väldrigt bra att ha på både neffi och magmaw^^
sedan bör jag ut 2 glypfs för att få mera skada på min insectswarm och moonfire^^

för att klargöra så har jag haft specen sedan Innan Cata och har inte brytt mig om att fylla den sista "rutan" då jag inte anser den nödvändig..
Då jag behöver min typhoon för en massa^^ och dom andra 2 ..bara onödigt tjafs att lägga pengar på.

för att veta mer om min spec och varför jag byggt den som jag gjort skriv gärna en rad^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0