sy o.O

legat i sängen nu sen kl 8 och funderat på om man kanske inte endå ska sova...
har kollat på lite nya kläder och kommit fram till att jag nu ska åka förbi råsahuset i mön(sy huset i borlänge) och köpa mig en Jävla massa puffiga material^^
efter att ha spånat lite insåg jag att jag vill fota nått coolt i goth stilen och har nu hittat den ultimata insperations källan(sorry men säger inte vem;)..) så ska sy sy syyy..sen blir det antagligen att beställa hem denna..har till fredag att bestämma mig om jag vill ha den o.O


tycks??

så har lite att spåna på för den..kjol kommer sys och blir antingen denna eller en annan undedrbyst att ha till sen får jag inte glömma att jag ska försöka göra nån snyg mask^^ hehe kommer bli så jäkla bra:D




hmmm förutom det??  så är min jens bäst;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0