Patch dag

så idag kom Patchen, tog typ 5 min att ladda hem och bara att köra igång;), men jag har nästan bara varit inne 1-2 timmar men måste säga att jag märker stor skillnad, Sen så är det även sånna småsaker som fishing marken som har blivit ändrar till en snygg krok, mycket snyggare.
Meta crit gemen har som ni vet blivit ändrad till att man behöver ett par röda gems så blir att ändra på den så fort man kan:) Sen har vi även buffen vi fick för att göra en aning mera dps, och idag på en hc gjorde jag drygt 22 k på bossarna dock med hero men känns rätt bra att göra den dpsen nu^^ fast kan nog inte jubla för mycket då mages nu är ower power imba igen så dom kommer nog bli omöjliga att slå:) me nem n det är  ju survival abillity som vi går på;)

idag är även första raiden som edn Nya boomi kommer att raida så nu får vi se om han är nå bra, fast han är ännu bara trial så har inget att oroa mig föf..eller jag kommer nog aldrig ha nått att oroa mig för hihi.
Men nog om det, ikväll är det raid igen och vi får se hur det går, nu ska jag logga on och fiffla runt lite med lite stats^^  nu när vi pått 33% extra per masterypoint så har jag en liten aning reforging som ska göras^^


Kommentarer
Postat av: Ilyasirmelin

Very nice site. Well laid out.

2012-01-04 @ 13:06:40
URL: http://ilyasirmelin.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0