on and on

För dom som vet så har jag haft en ANING data problem den senaste veckan och idag så bestämde sig min kära snutt att inte starta som den ska.. jag vet jag vet..datorer och jag funkar inte och kommer nog aldrig att göra det.. eller så får jag bara sluta ladda hem så jävla mycket porr(host)..
MEN, håller just nu på att kolla runt efter nån som kan ta sig en titt på den och fixa den så jag får igång den hällst innan helgen är över...  världens bästa jens lät mig sitta vid hans data en sväng för att kolla mail, jobb och lägenhet.. Så nu får jag se vad som händer.
Blir ofc ingen raid för mig ikväll då ja..datorn inte funkar.. så blir nog att kolla på tv eller sova:/.

nog om mitt olyckliga liv haha.... hoppas jag fixar det snart^^

Här kommer en bild på TYP hur jag känner mig just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0